30 Kasım 2013 Cumartesi

kayfeee

yayılıp hiçbir şey yapmadan (gerçi kitap okudum lannn) zaman geçirmeyi ne çok özlemişim.. stresli günler son bulmuş, hep bu günlerin geleceğini düşünürek o günlerin geçmesini bekjlemiştim ühühüüü :)

yine de sıkıldm lannn boşluktan. askerliği beklerken sevdiğim, özlediğim şeyleri yapmaktan mutluluk duyuyorum ama bir yandan da bir halta yaramıyor gibi hissediyorum. nese viskili kahvem çarptı yine..

nese bugün biraz kahveden konuşalım.. çok severim lan kahveyi. maşallah herkestede bir kahve bağımlılığı oluşmuş durumda ( hep amerikan dizilerinden heppp)  lan ben de sanki her şeyi ilk ben yapıyor, her şeyin öncüsü benmişim gibi şizofrenik belirtiler mi gösteriyorum lannnn

nese efenim türk kahvesi baştacıdır. hemen biter ama sıcaklığını koruyarak hüpletirsin ne güzell.. arkasından gelen sohbet olsun, aman ben fal bilmem ki lakırdıları olsun geyik havasına geçiş için harika bir araçtır. yalnız bazı cafelerde bu türk kahvesinin sunumunu hiç beğenmiyorum. sırf suyu da itelemek için su da getiriyorlar onu da hesaba bir güzel kitliyorlar(pek güzel de yapamıyor zaten oralar :D)
favorim tabi kızlarağası fincanda pişen kahveler diyarıııı ıımmm oohh mis
sırf kahvesini özlediğim için, bana eşlik edecek birini bulalamış olsam bile atlar gider, güzel balığımı, midyemi mideye havale eder, üstüne hemen hana geçerek kahve-sigara yapardım(sigarayı bıraktım arık tek tük)
ahhh uzun zaman oldu bakk . nese bir diğer favorim americanodur. bunu pek iyi yapan daha doğrusu usulüne uygun yapan/servis eden de pek yok. espresso yanında sıcak su getirilir. tamamlamayı içici masada yapar biz böyle gördük gurban :) bazı şıkır şıkır yerlerde doğrusunu yapanlar olmuyor değil.
bir de filtre kahve var lan ben de hiç macho maccihiato efendime söyleyeyim cappucihinolar falan demiyorum . çünkü onlar bana bayağı geliyor. onlara ben kahvemsi diyorum,kremalı-şekerli kahve mi olur söyleyin şimdi :)

bir de iğrenç 3ü bir aradalar var. öğrenciyken bile evime nadir girmiştir. kahve mi lan o böö
çözünen kahvelerden ama önerebileceğim 2 marka var ilki tchibo (ohh kokusuna gurban yanımda tütüyor :)
şimdi bu çözünen kahvelerin haslarındandır hem ucuz hem kaliteli hem de alafrangalı :)
2. ise davidoff tur bence çok kaliteli ikisi de şayet okuyacak olursanız yazımı (ki sanmıyorum/okursanız 3 kere şaplak çalın duyarım ben :D) hemen temin etmenizi öneririim

her yerde de kahveciler türedi. annemler bile starbucksta altın günü yapar oldular be:) şimdi aslında bunlar güzel sosyalleşme mekanları, sakıncalı değil, yedikleri içtikleri de topu topu bir kahve/çay belki dilim pasta yerler :)  3 saat muhabbete değecek nitelikte para da ödeniyor ee daha ne olsun.
ama ergenlerin oraya gelip , (gerçi ünili de çok geliyor)  salak salak ders çalışmaları inanın midemi bulandırıyor. çok banalsınız lann diyesim geliyor ama demiyorum banane beee. nese ne bok yerseniz yiyin :)

evet  kahve güzeldir. afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder