27 Kasım 2013 Çarşamba

ah Sabahattin Ali ah....


 evet bu topraklardan bir Sabahattin Ali bir geçtiii, pir geçti.. çoğu da ölümünün kaçıcı yılında tanıdı olsun bence çok da kötü bir durum değil beee.
ben gene sana vurgunummm çalıyor bunu yazarken dayanamadım.
neyse efenim şimdi kürk mantolu madonna dan konuşmak istiyorum ondan önce , bu kitabı okuyup çevremde olsun, nette yapılan yorumlar olsun pek eğlenceli, cicili bicili , kitap kadar yorumlar da bomba . hadi bazılarını sizinle de paylaşayım..


 ''nasıl bu zamana kadar okumamışım, mükemmell yaaa''

 ''dehşet abi Sabahattin Ali diye birinin kitabı var Madonna'nın hayatını yazmış öyle böyle değil''

''kısacık be ne o öle hemen bitti sonunda ağladım amaaa''

gibi gibii...

pek de yazacak b irşey bulamıyorum
pek özel, pek etkileyici
pek sarsıcı
pek ne bu lan
dedirtici bir kitapp

rahat uyu Sabahattin Ali




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder