27 Kasım 2013 Çarşamba

SİZ HALA ŞİZOFRENLEŞTİREMEDİKLERMİZDEN MİSİNİZ?

Elimde şarap kadehim , küllükler yine sigara izmarityle dolmuş, sigara paketi hala ortalıkta yok .Farinellinin yakarışı geliyor içerden hendeli ,hendelin bestesiyle öldürmeye çalısıyor fikrince hala bulunamadı o paket .Ben sigara kullanıyormuydum ki?

küçük iskenderin türkiye şiiri geldi aklıma ve sonucunda yukardaki saçma sapan düşünceler. O siir harbiden bir anlam ifade ediyor mu benim mi mantıgım kıt acaba diyorum her okuduğumda veya bu okuduğum sanat mı diyorum hı sanat sanatçının( birşey yaratıyor ve bir kişi bile ondan hoşlanıyorsa yaratanın ismi sanatçı yani kime göre neye göre dememize olanak kalmıyor) kendini tatmin etmesi herhalde nebilim aklıma geldi işte güzel birsey olsa gerek düşündüklerinden yasadıklarından birşeyler çıkararak yaşamak sonuçta yazarlar şairler bunla sadece para kazanmıyorlar yaşamlarının odağı bu.sıkılır insan ya :) evet güzel bir başlangnıç yazısı olmasın yahu şurda biz bizeyiz zaten şizofrenlerin dünyasındayız sonuçta (başlığı hatrlayıpta araya sıkıştırmak bu olsa gerek) şimdi şöyle bir mevzu var farklılık adına garip cümleler entel yaklaşımlar modanın kalbinde yasamalar falan filan ee tabi farklı olmalı insan yahu. bak küçük iskender ne demişti bahsettiğim şiirnde
Beş parasız paraladığım sokaklarında embesillerini
ve taşak kalpli aydınlarının sidik yarışlarını
görüp bol bol osuruyorum


şimdi şizofren dünyamda bir eleştirmen kimliği yaratarak ben de bu mısraları okurken hiçbibok anlmayarak ossuruyorum
içerden hala ölümün şarkısı ve digital platformun yarattıgı sopranoyla tenorun birleşimi olan farinellinin sesi geliyor sanırım bu sıralarda hendel solunum yetmezliğinden öbür dünyayı boyluyordu...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder