27 Nisan 2015 Pazartesi

KAYIP ROMANLAR / VEDAT TÜRKALİ

Geçen yıl hepsiburada.comdan uygun fiyatla bulup aldığım kitaptı. Sonra kitabı kontrol ederken bir baktım ki kitap tamamlanmamış cümleyle sonlanan bir sayfayla son buluyordu. Sayfa sayısına bakıp internette yazanla karşılaştırıyorum kitap eksik :) Sonrasında yayınevini arayıp durumu anlattım, hemen gönderin değiştirelim dediler. Düşündüm yayınevinin hatası sonuçta ama kargo parası ödeyeceklerdi şimdi bir sürü :) Onun için hemen iade ettim :) Sonrasında birçok kez karşılaştım kitapla geçende de sepetime kargo parası vermemek için almam geren kitap kontenjanıyla eklemiştim ve eksik olmayan sapasağlam kitabımla buluştum :)


Aman ne uzattım ha . aldın okudun işte kitabı anlatmaya başla hele dedim yazarken resmen :)
Doğrusu ilk Vedat Türkali kitabım oldu. Sadece bir kitabını biliyordum yazarın.Bir Gün Tek Başına biraz bilgi yarışması meraklısı da olduğumdan tüm yarışmalarda göreceğimiz kitap :) Neyse Kayıp Romanlar Dr. Nahit ile Esme'nin aşkını anlatıyor. Öyle salya sümük edecek tarzda bir aşk hikayesi değildi neyseki. Ne bileyim sevmiyorum o tarz kitapları :) Hep magazin dünyasında eleştirilere tutulan yaşlı-genç çift bizim aşıklar da. Düşündüm insan neye aşık olurdu. Kaşına gözüne dışında,kişiliğine, tavırlarına,konuşmasına,yaşayışına, görüşlerine, aykırılığına falan filanına. Yaş niye engel olsundu ki. Oluyordu işte. Hele o çevredeki seni eleştiren diller yok muydu onlar yeterdi böyle bir aşktan uzak durmana. Yok be aşk varsa onlar da kim oluyordu. Onlar anca konuşurlardı, yeni bir malzeme bulana kadar :) Kitap konusuyla,kurgusuyla ve yazılma tekniğiyle gayet iyiydi.Vedat Türkali'nin diğer bir romanı olan Güven'in de ismi sık sık geçiyor. Hatta romanın çıkış hikayesi de ordan başlıyor. Üllkemizin yegane sorunu da güzelce işlenmişti. Vedat Türkali de karakterlerden biriydi ve bölüm sonlarında Vedat Türkali aramıza katılıyordu. Doğrusu epey çabuk zamanda bitirdim kitabı, gayet akıcı bir okuma oldu benim açımdan. Böyle bir kitaba da ihtiyacım varmış onu anladım. Sonrasında Güven kitabını alayım dedim de biraz tuzlu geldi şimdilik kendime verdiğim sözü tutup yeni kitap almama adına edinmeyeceğim ama ilk alışverişimde alınacaklar arasında olacak. Vedat Türkaliyle daha nice sayfalar çevireceğimi düşünüyorum.
Herkese iyi okumalar şimdiden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder