11 Mayıs 2015 Pazartesi

AGAFYA

Bloguma hep okuyup da beğendiğim kitaplar hakkında yazmışım. Bu sefer de beğenmediğim, bir an önce bitsin şu kitap dediğim kitap hakkında yazmak istedim :)

Arada hızlı okunan, fantastik veya aşk romanları okuyorum doğrusu. gerçi fantastik oluyor ağırlık çünkü pek aşk meşkle aram iyi değil :) pehh.. Neyse dolayısıyla Agafyayı da kitapyurdu.comdaki yorumlardan,internette kitap hakkında yazılanlara bakarak yine bir internet istesinden çok cüzi bir paraya satın aldım. Kitabın basımı oldukça kaliteli. kapağı olsun, sayfalarının kalınlığı ve gözü yormama cinsinden olması kalitesini konuşturuyor. Ancak okuma açısından hayal kırıklığıydı. Zamanıma acıdım.Kitapları da yarıda bırakmama huyumdan dolayı da bitirdim :( Kendi okuma rekorumu kırdım adeta :)
Neden böyle oldu derseniz karakterler bence çok basmakalıp, hastalıklı bir birey yaratayım demiş yazar ama o kadar basit geldi ki o karakterler bana ee yeter be kardeşim dedim gerçekten. Agafyanın ruhsal bunalımı, acı çektim acı çektireceğim durumu çok basit . Anton denilen adam da anlaşılmayan oturmamış bir karakter. Sonunda olan olaylar ise sadece komik geldi bana. Yazar kitabın sonunda Son Söz de yayınlamış, emeğine saygı duydum ama ben kalemini de, romanın kurgusunu da beğenmedim. 20. baskısını satın almışım , doğrusu bu kadar satmasına da şaşırdım :)

Neyse okuyacak olan arkadaşlara keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder