6 Nisan 2015 Pazartesi

DALGALARIN SESİ / YUKİO MİŞİMA

japon edebiyatıyla doğrusu Murakami ile tanıştım. Gerçi onun için ne kadar Japon edebiyatçısı denilebilirse :) Amerikanlaşmış o da . geleneklerine bağlı kalamamış :) neyseki bieber hayranları gibi Haruki hayranları yok. beni linç ederlerdi. aslında ne güzel olurdu :) yozlaşmış müzik yerine sevdiği bir yazarı sahiplenme çabaları :) Haruki iyidir , laf edebilecek nitelikte değilim :)
 kitabımıza gelecek olursak bir japon adasında ( hayır zaten japonya bir ada, japon adası nasıl oluyorsa :) ) geçen güzel, abartısız bir aşk hikayesi. her şey sade, yalın. japon zen bahçeleri gibi yalın ve güzel bir kitaptı ( vay vay vay) evet efendim. başrollerde bir yiğit delikanlımız ile güzel mi güzel bir kızımız var. imkansız aşk, her şeye rağmen galip geliyor. doğrusu bir solukta okudum. hayır çok kısa olduğundan değil, bir solukta okunacakbir yandan da ulan bu kadar kısa da anlatıır mı böyle güzel bir hikaye dedirtecek cinsten olmuş :) neyse japon edbiyatı demişken aklıma Hotoru No Haka nın Ateşböceği Mezarlığı başyapıtı aklıma geldim hüzünlendim bak yine :(  eğer kitap ve film önerisi istiyorsanız  işte size 2 öneri :) keyif almanız dileğiyle :)

yine yollardayım 10 saatlik yol da bitmiyor :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder