19 Nisan 2014 Cumartesi

MUHTEŞEM GATSBY / F. SCOTT FITZGERALD

Bana annemi hatırlatan bir yazardır Fitzgerald. Annemin en sevdiği yazar olması dolayısıyla bu kitabı küçük yaşlarımda okuma fırsatı bulmuştum. Hem anne özlemi hem de kitabı yeniden okuma özlemiyle yeni bir baskısını edinip yine kaybolup gittim usta yazarın kelimelerinin arasında...

Muhteşem Gatsby hem içeriği hem de yazarın üslubundaki yalınlıkla doyamayacağınız bir kitap :) 1920'li yılların Amerikasını ve karakterleri çok iyi tasvirleyerek sizi içine çekiyor. Tam film metin yazarları gibiyim ha ben de :)) Film demişken geçen yıl bir film versiyonu daha yapıldı .

Benim gibi hava durumuna, mevsimlere göre de kitap okuyarsanız :)) bu kitap için tam mevsimi. Hele hafif yağışlı bir günse ohh keyfe gell :) Fotodan da anlaşılacağı gibi tam bir kitaba uygun  haftasonu keyfi yaşadım :)
iyi okumalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder