9 Nisan 2014 Çarşamba

CENNET MAHKUMU

Bir Zafon kitabı daha. Rüzgarın Gölgesi, Meleğin Oyunu ve Cennet Mahkumu kitapları seri olarak tanıtılmış ancak devam niteliğinde kitaplar değil. Yani her kitabı ayrı bir hikaye.İlk 2 kitabı zevkle okumuştum ve Cennetin Mahkumu da gerek dili, gerek kurgusuyla yine beni yanıltmadı :)

Zafon yine bilmişliğini konuşturmuş bu kitabında da :) İlk kitaplarda olan olaylar detaylı bir şekilde anlatılırak olaylar aydınlatılıyor ve sonuna bakılacak olursa devam edecek gibi . Uzun zamandır bir günde kitap bitirme zevkini yaşayamıyordum. Cennet Mahkumunu soluksuz okudum resmen. dilimize çevrilmiş başka bir kitabı kalmadığından  Zafona veda etmiş de oldum :)

kitabın sonunda ayrıca neden yazıyorum konulu bir yazısı da var ki bence çok mantıklıydı. Yazarın işi bu , hayatta kalmak, geçinmek için yazıyor :) Ayrıca tekrar tekrar okunması gereken bir liste de yayınlamışlar.

İyi bir yazar keşfedeyim bu günlerde diyorsanız Zafon'dan pişman kalmayacaksınız. Kendi de şöyle söylemiş . ''Eğer bu kitabımı beğenmediyseniz ben yazmaya devam ediyorum, onları da okuyun'' gibi bir şeydi :) (kitaplığa gidip cümleyi bire bir yazmaya üşendim)
iyi okumalar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder