9 Şubat 2014 Pazar

ZAMAN YOLCUSUNUN KARISI

aslında aşk romanlarını pek sevmem ama d&r de çok uygun bir fiyata görüp de almıştım.okuma şenliğinde okuma fırsatını bulabildim taaa alındıktan aylar sonra :)

kitapta isminden anlaşılacağı gibi zaman yolcusu bir adam var :) aşık olduğu kadının çocukluğuna falan yolculuk ediyor, yeri geliyor geleceğe gidiyor çocuğunu görüyor falan filan. beni pek sarmamıştı doğrusu.bir defa zaman yolcusu olan bir adam ölür mü :) bence ölmemeli :) kitabı okuduktan sonra filme bakayım dedim. film daha iyi geldi bana. ilk defa bir kitabın film uyarlamasını kitaptan daha çok beğendim :)

kurgu olarak ilginç gelebilir ama kesinlikle o ,sevmediğim köşe yazarının(cengiz semercioğlu) dediği bu zamanlarda yazılan en iyi aşk kitabı falan da değil. keşke bu yoruma bakarak almasaydım dedim hatta :)
hayır aşk kitaplarını pek sevmem dedim ama kült olanlarını da okuduk yani:) her ne kadar o şeker paketi gibi kapakları olan, saçma aşk kitaplarını okumasam da :)

zaman yolcusunun karısı bir daha aklıma bile gelmeyecek kalitede bir kitap oldu anlayacağınız


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder