14 Şubat 2014 Cuma

BÖĞÜRTLEN KIŞI

bir kitabın ismini duyup da, vay anam şöyle güzel yok böyle güzel, kitabı hemen alanlardan değilim doğrusu. ama bu kitabı da maşallah her okuyan öneriyordu :) kitaba baktım . ilk önce o püsküllü kitap ayracını görüp ben bunu hayatta almam ki dedim :) bir de pembe sayfalar falan tam leş:) ancak yapılan yorumlara dayanamayıp, bir de okuma şenliğinde kış kategorisine de uyduğundan fuarda hemen alıverdim. indirimi de cazip gelmedi değil hani :)

nese efenim kitaba dönecek olursak, amerikan buhranında yaşanan bir olayın, günümüzde bir gazete yazarının makalesini yazması için o günü didik didik edip için işinden neler çıktığını bir solukta anlatan bir roman olmuş.(didik didik kısmını açmak istemedim, zaten inanın belli bir yerden sonra siz sonunu bilerek okumaya devam ediyorsunuz tadı kaçmasın daha da :)) evet parantez içinde de belirttiğim gibi warren dedeyi duyar duymaz aha bu kayıp çocuk bak gör demiştim. :)))

güzel, akıcı, etkileyici bir kitaptı. tam türk dizisi tadında. zaten yazarımız da bize (türk okurlarına) teşekkürü ihmal etmemiş.herhalde en fazla okuyucusu olan ülke biziz, kadın boş yere teşekkür etmemiş :)

yok ya siz bana bakmayın, güzel bir kitaptı. doğrusu ben yaşam ve yazgı kitabının 3. cildine geçmeden önce çerez niyetine, biraz kafam dinlensin diyerek okudum , ama memnun kaldım.tek memnun etmeyen tarafı , cicili bicili bir şekilde kütüphanemde yer alıyor olması. hiç yakışmadı kütüphaneme :( o püsküllü kitap ayracını akıl edenlere de selamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder