7 Haziran 2015 Pazar

ATLAR KADAR ÖZGÜR

Jeannette Walls ve Kafka yayıneviyle bu kitapla tanıştım doğrusu.Sayfalar göz yormayan ve kapağı da oldukça hoşuma gitti. Pek bilinmediğinden dolaysısıyla da pek yorum yapılmadığından rastlantı sonucu almıştım. Ve de bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim :)
Jeannette Walls anneannesinin hayatını romanlaştırmış. Roman gibi karakter olduğundan romanda iyi işlemiş ve yazım tekniğiyle de sürükleyici bir okuma gerçekleştirmiş. Kitapta çiftlik hayatında gözünü açmış Lilly'nin dolu dolu, hayatı doyasıya yaşayarak geçen günleri anlatılmış. Biyografi tarzı olsaydı sıkıcı ve de bu derece sürükleyici olmazdı. Yazar iyi ki böyle bir yolu seçerek yapıtını okuyucuya sunmuş. Ben çok beğendim kitabı. Tam yazlık kitap , sürükleyici olmasaydı fırlatıp atardım :) Artık havalar ısındı ve kaliteli ama sürükleyici kitaplar okuma zamanı :)

Herkese iyi okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder